Isnin, 31 Oktober 2011

Don't Follow Me

Salam . ,



Yeahh. Hari nie tidak pegi sekolah. Punya lah... Jangan ikut saya ouke. budak pemalas nie. Tapi tadi saya tidak pegi sekolah ada sebab. sebabnya, mama mau bawa saya pegi kampung. Endingnya, kami tidak jadi pegi sebab bapa saya sudah deluan pegi sana. mama malas mau driving. huu~
Berani ouh saya nie. sekolah ada bagi amaran. barang siapa yang selalu tidak hadir pegi sekolah akan dikenakan hukuman iaitu tukar sekolah lain tahun depan . . waduhh ! Tapi saya tidak terasa. haha. saya bukan selalu tidak hadir. . kali nie jak. hhe. Lagipun di sekolah saya mengantuk. Aktiviti pun . .eh, entah ~ ^^ . bosan bha. Hari tu di sekolah lepas habis pertandingan koir, saya dengan kawan-kawan saya tengok movie. katun . tajuk cerita dia RIO . kami tengok di laptop yang saya bawa.[laptop mama] . hari tu kali ketiga saya tengok. dulu dengan kakak and adik. syok tengok movie dengan kawan-kawan. ketawa ramai-ramai sebab cerita dia banyak yang lucu. hehe. miss those memories . .
Ouke. Bubye !

Wassalam . .

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

Jumaat, 28 Oktober 2011

Saya selepas PMR

Salam,



Aktiviti selepas PMR memang banyak. Ada yang menyeronokkan dan ada juga yang membosankan. huu~ keseluruhannya memang memenatkan. best tu, best juga tapi guna tenaga bha tu..
kadang-kadang malas pula mau pegi sekolah. teruknya.. Tadi kami pertandingan koir. haha. baru kelmarin berlatih. wah, nervous gila ouh. walaupun bukan saya yang nyanyi pun boleh nervous. entah, terconect kali. kelas saya kan... memang la takut dan mahukan yang terbaik dari dorang. saya cuma PA Sistem jak. tolong urus lagu. Ada juga ajar nyanyi sikit-sikit terutama untuk suara latar. best juga  lah.  haha.  thanks juga untuk dorang sebab bagi kerjasama yang baik. kadang-kadang ada gaduh-gaduh sikit.. mmm besalah tu. ^^.
lupa pula bagi tau, kami dapat nombor 3 dari 6 kumpulan. Alhamdulillah. kami ingatkan tiada nombor. rupa-rupanya top 3 pula. yey! happy bhe...
Tahniah 3 Sufwah. Kamu sudah buat yang terbaik. Memang rezeki kita dapat nombor tiga. Syukur...  All the best! Muahh! I love you all... ;] . hahahaha

Wassalam.


Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥