Selasa, 28 Disember 2010

Hari keluarga EAOU 2010


salam,

Kelmarin bapa,saya,adik n kakak pergi ranau.kami ada pergi hari keluarga.Banyak orang yang datang.Tapi masa tu kami sampai di sana lebihkurang jam 1 tengah hari.smpai di sana kami mendaftar sekejap lepas tu terus makan.lapar kan.hehe.makanan dia semuanya sedap2.Ada sesetengah makanan sya x pandai makan tapi ambil jak.huu.petang tu ada aktiviti sukaneka.kami x pergi ikut sebab kami x pergi tengok.kami duduk di rumah tempat mendaftar tu jak.habis sukaneka kami berehat di rumah mak cik.malam tu ada pertandingan karoke.esok dia pula hari terakhir.Ada ceramah.Then,sesi potong kek last sesi bergambar dengan cucu cicit.Makan lepas tu pergi bersiar-siar.

*sesi memotong kek

*sesi bergambar
*sambil makan-makan sambil berhibur denganr si Helman menyanyi cari jodoh.,huhu
terpesona si kecil merah tu..haha

Lepas habis sesi semua tu, kami dengan mak cik,kazen n lain2 jalan pergi Sungai Luanti .,Ada kan saya bagi tau?!Hari tu pergi sana kami2 jak.Tapi nie kali kami pergi sana ramai-ramai dengan diorang.

 *Bapa sempat berkaroke sementara menunggu giliran


Kali ni saya x ambil gambar di sungai.Tapi ambil gambar di jambatan gantung..haha.macam x tempat lain jak..

*kakak dengan adik

Happy**

lepas tu kami pergi poring.Sebenarnya ikut plan saya memang mau mandi tapi bila sampai sana jak terlalu banyak orang..kalau dibandingkan bilangan perempuan dengan lelaki di tempat mandi tu rasanya 75% untuk lelaki.perempuan sikit jak.Tidak kesampaian keinginan saya.Adik lelaki saya,kazen,adik sepupu 2 orang dengan bapa saya mandi jak.Apa kesahh.,*jeles
Tapi takkan saya dengan kakak saya x buat apa-apa?!so..kami jalan jalan di Taman Rama-rama..cantik !!luas !Kakak sepupu saya pula dengan mak cik2 pergi Titian Conopy.Diorang mau bawa kami tapi oleh kerana tidak terjumpa saya n kakak saya,diorang diorang jak la yg pergi.,.Rugi betul owh kami.,Tapi taman rama-rama pon best bha!!rama-rama dia bolehla..manja sikit-sikit.,

*The End...itu saja yg saya dapat ambil.,(;

Kalau ada masa kami datang lagi pergi sini.Yang pasti mesti one family !!Baru best !!

ok Bubye !!Arigatou for the reading .,


Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan