Selasa, 1 Februari 2011

I'M 5TEEN . ,




salam. ,

Alhamdulillah.,genap juga umur saya 15 tahun..happy birthday Affiana atau lebih dikenali cicil...!!
hoho today is m y  b i r t h d a y. Im so happy...hehe.taun lepas ada kah ya,saya buat entry pasal bufday saya? ?entahh....

Taun lepas bufday hari isnin masa hari persekolahan.masih lagi disekolah saya yang dulu.hahaha.memang best.banyak kawan yang wish.dapat kad bufday.saya bagi kad bufday dengan kawan sehari jadi saya..., .and banyak lagi bha..taun nie cuti sekolah pula..x pa..,huhu

so, .genap lah umur saya 5belas taun.dapat lah gelaran budaqxx P M R . , ,
doakan yang terbaik buat saya ya...supaya boleh dapat straight A..saya mau masuk sekolah yang bagus.sekolah yang saya idamkan selama ini..huhu..ada la tu...*terima kasih atas doanya..

*i wish i wish all my dreams comes true..amin...
*taun nie lagi best dari taun sebelumnya..amin..
*dapat kawan yang baek-baek..amin..
*dapat jadi pelajar yang baik and always sucess..amin...
*tiada masalah yang datang menimpa...amin..
*and...smualah yang penting...amin..


haluu.."I'm 5Teen !!"


Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan