Isnin, 13 Jun 2011

sekolah sudah.....

hey~salam

hari nie sekolah sudah bha.macam  biasa tiada apa-apa yang lain.rasa sekejap betul masa cuti 2 minggu kemarin.x rasa pon..masa pergi kelas tadi semua mata panda.haha.x cukup tidur dan tidak percaya hari nie sekolah sudah.urmm apa lagi mau tulis nie..i have no idea.lama betul sudah x buat entry baru tapi sempat juga la update blog.huhu.blog saya yang dulu banyak masalah. tidak boleh letak code. kadang-kadang tidak boleh buka langsung.biasa lai tu.saya rasa ada juga orang yang senasib macam saya nie~cuti..tiada apa-apa juga.kami tidak pergi mana-mana.tapi ada juga la satu, kami pergi tengok pembukaan sukan saga.hasrat saya untuk tengok c stacy menyanyi, tapi tidak kesampaian.nie kaki nie begegar sudah.penat berdiri.haha.nie lai nie kalau  mau P-ree kurang bersenam.huhu~tahniah untuk keningau sebab dapat nombor dua. ok la tue. top-3.usaha lagi ye. chayo0 !! ok. that's all. ^^ muah! *saya curi-curi buka laptop bha nie..sambil dengar lagu david archuleta..hehe ^^

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan