Ahad, 10 Julai 2011

Filem Karak

[ assalamualaikum ]


halu~ baru tadi habis tengok filem karak. baru download bha. huhu . sepatutnya saya tengok filem di di sekolah tapi ndak kesampaian. sabtu kemarin sekolah saya adakan hari koperasi peringkat sekolah. ada basikal berhias, gerai wayang karak, kongsi dan seru . saya order tiket hari khamis. seringgit satu filem. saya ingatkan hari sabtu mama tidak pergi kk rupa-rupanya pergi pula. jadi saya tidak jadi pergi sekolah la. sayangnya saya rasa. sebab banyak yang saya mau tengok terutama wayang karak dan basikal berhias. *tidak kesampaian. nasib baik saya belum bayar tiket. huhu . tengok di rumah jak la. tapi penatlah mendownload sampai part 2. internet lagi ada masalah. *sot sot~

tengok sama-sama dengan kakak.best la juga tu cerita. ada pengajaran. ouke.. bubye..
wassalam.,
Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan