Ahad, 3 Jun 2012

Spend some time with you

salam,

well, sekarang jarang sangat update blog. so, dengan kesempatan internet ada, apa salahnya saya blogging. masa untuk jalan-jalan di blog orang dan follow. sudah lama pula tidak follow blog lain. =,=' . terus terang, sebenarnya saya jeles tengok blog orang yang cantik. sudah cantik, kemas pula tue. teringin mau ada blog macam tu. weeeee!. [ nah, datang sudah ] hari demi hari saya akan cuba perbaiki blog saya macam kawan-kawan yang lain. sebanarnya kalau datang mood blogging, tiga hari depan laptop pun tidak apa-apa. huu~ . buat header, tukar background, cari cursor baru and macam-macam lah. seronok. paling suka buat header. adalah juga bakat siiiikit bab-bab header and coding nie. hhe. sudah tolong blog kakak hari tue. rasa best pula. saya rasa macam ringan tulang pula, lagi-lagi sekarang. so, kalau ada yang mau minta tolong, sangatlah boleh =] . ngee ~

bubye.
Wassalam

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan