Khamis, 13 Jun 2013

I'm In ! Maxis Cyber Kids Camp.

Salam



Sekarang ni, saya sedang mengahadiri Maxis Camp Cyber Kids bersama dengan rakan-rakan yang lain. Kem ni bertempat sepenuhnya di Pusat Sumber SMK.Keningau. Kem ni berlangsung dari hari rabu sampai jumaat (esok). Kami diwajibkan tinggal di asrama so, terpaksalah tinggal di asrama. Pagi sampailah ke malam kami mesti pergi pusat sumber yang berada nun jauh dari asrama terutamanya asrama aspuri. OMG. Sangat memenatkan dan semestinya membakar lemak-lemak yang ada di badan *tambah kurus la jadinya nie. sebab tangga pergi asrama macam mendaki bukit. Rasanya mendaki bukit lagi senang kot dari naik turun tangga. *hho..cuma andaian.... Tapi semua tu dapat dibayar balik sebab program cyber kids memang best. Banyak pengetahuan tentang ICT kena ajar. Terutama Android yang kami baru belajar tadi. Esok hari terakhir. Sekejapnya masa berlalu...

Peserta semuanya ada 30 orang dari kelas-kelas lain... Dari kelas saya ada 7 orang jak yang ikut. Lisa, Clare,  Mawar, Helinda, Emeldson dan Adi :)) So, tidaklah sunyi sangat sebab ada juga dorang. hehe. kazen saya pun ada ikut juga. Tapi kami tidak satu kumpulan. Happy juga sebab rupa-rupanya kazen saya mempunyai  minat yang sama dengan saya. Ada geng sudah la ni. hehe. k, that's all. Bye.


Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan