Jumaat, 1 November 2013

My Biggest Exam

Salam.

" Wish Me Luck. Good Luck "



Sangat tidak sedar. SPM tinggal beberapa hari lagi. kadang-kadang bila termenung sorang sorang, terdengar pula suara kecil di telinga "SPM sudah? wa.. tidak sedar pula... cepatnya masa berlalu" 

Takut, berdebar, curiga memang tidak ke mana bagi setiap pelajar yang bakal menduduki peperiksaan. Tipulah kalau ada orang cakap sebaliknya. hhu. Apasal skema sangat ayat ni? mungkin sebab paper pertama bahasa melayu kot. tu la pasal mau praktis sedia ni. haha. Insya-Allah saya akan buat yang terbaik semampu saya. Bukan saya saja yang berjuang, kawan-kawan sekolah dan sekelas saya pun sama juga. saya harap dorang pun dapat buat yang terbaik. Sama-sama buat yang terbaik, sama-sama dapat result yang baik. hhe. Insya-Allah. Sentiasa berDoa + berUsaha + berTawakkal Insya-Allah akan ok kan. To my cousins, friends, best friends and you, good luck. Tiada yang mustahil. FIGHTING !!

Bubye !
Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan