Jumaat, 18 Julai 2014

Entry Yang Ke 100

Assalamualaikum.



Kecoh kecoh ! Entry yang ke seratus pun sudah mau bising. Orang lain sampai seribu lebih senyap jak pun. Lain orang lain pendapat. Yang peliknya sudah 6 tahun dalam dunia bloging ni. Aik, baru cecah seratus?? Is that make any sense ?!. Nampak sangat jarang update blog. *tepuk tangan muka slamberr. Apapun, Alhamdulillah.. Saya sangat bersyukur sebab masih setia dengan blog ni. Walaupun jarang update =.=" . ha ha :V ikut mood sebenarnya..

Okay. What to write ? I think that's all la. ha ha. InsyaAllah, saya akan terus update blog ni. *ada juga ka orang mau baca ? . *ha ha. *Saya la orang yang akan baca balik semua ni nanti. Tahun ni terskip 4 bulan. Jadi, empat bulan tidak buat apa-apa entry. Tidak sedar pula. Sedangkan banyak perkara yang berlaku. Mau tulis balik memang tak da feel. Mana best macam tu. ha ha. Orang cakap, yang lepas tu biarlah lepas, yang ada sekarang ni kena hargai.. *apa kaitan ?

Ok la. Itu saja. Terima kasih sudi baca. I wish i know who you are :) Thank youu again. *best nya kalau blog ni ada CCTV. ha ha!




Bubye. 
Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan