Sabtu, 26 November 2016

Abang Bomba I Don't Love You

 Salam.


Siapa cakap hafal lirik senang ? -.-


Please dont't misunderstand.
Tajuk tu bukan bermaksud saya tidak suka ahli bomba. No no. I appreciate them for doing amazing stuff helping people. Hands up! But for some reason i have to change it like that. Saja. Hehe. Tajuk entry ni berkaitan dengan cerita drama melayu yang bertajuk "Abang Bomba I Love You". Saya tidak pernah tengok pun cerita ni. Tidak tau pun cerita ni wujud. HAHA. Well, student's life yang duduk asrama. Bilik TV sebelah ja tapi TV nya rosak so apa guna ? Tapi sokey tidak minat pun mau tengok. Because maybe i'm not a couch potato type of person. So selalu pegi bilik TV pun sebab mau lepak sana ja. Saja. Ambil susana sikit. *skodeng bulan. ekekeke.

So dari mana pula saya tau pasal drama ni ? HAHAH. Long story tapi saya pendekkan. *sebab i'm a simple person dan tidak suka panjang-panjangkan cerita. haaa. My beloved madam Ros telah request mewajibkan saya nyanyi lagu OST from this drama untuk membuat persembahan sempena malam dinner anjuran student sem 6 beliau. Pada mulanya ia agak susah untuk terima kenyataan yang saya perlu menyanyi lagu yang saya tidak pernah dengar. I mean, what the hell is this ?? *muka blur mata sepet baca whatsapp. Tapi it's ok. I will do this. Nyanyi ja pun. No biggie lah. Dan mungkin memang madam peminat perlukan pertolongan saya untuk majlis dia. So why not. This one for you madam. I'm happy to help. Always. ^^

Lagu tu baru so ofkos lah belum ada minus one dikeluarkan. Ada tapi kualiti tidak cantik. Kawan-kawan pula mau saya minta tolong dengan adik junior. Minta mainkan gitar. So yeah, Affy and the Espens Band. HAHAH. So malam tu dua lagu. Satu from their request. Terima kasih kerana begitu spotting. Espens Band got a talent.

By the way, the songs was nice and have good message in it. Jaga-jaga -Amira othman. It says, bercinta tu hati-hati lah sikit. Mesra tu mesra juga tapi batas perlu dijaga. One more thing, bercinta tu biarlah hingga terbina istana. Orang kata until jannah. In shaa Allah, amin, amin, amin..

"Abang Bomba MA I Love You"





Dedaa.
Wassalam.


Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan