Rabu, 1 Februari 2017

Happy Birthday To Me

Salam.


food, chocolate, and cupcake image


Sekali lagi, it's mother february's birthday ! That's me. Pembuka segala hari di bulan februari. yah. I'm turning 21. HAHA. Alhamdulillah. Sudah bernafas di dunia ini selama 21 tahun. A lot of things i've learned. Thank you Allah for giving me chance while i can. 

Cerita pasal birthday tahun ni. Saya sambut di Sungai Buloh. A lot busy. Dan saya langsung tiada hati untuk meraikan hari jadi sendiri. Mungkin sebab sibuk sedikit. *kahkah. Cukuplah hanya ucapan syukur alhamdulillah dan wish dari kawan-kawan. To be honest I don't remember about my birthday. today. Hahaa di kepala otak ni cuma fikir kerja ja. I mean practical. Really tiring and should i say no life ? Biasa la tu kan. Tiada kerja di dunia ni yang tidak penat. Sebab tu kena selalu bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang ni. Who knows someone out there want life that you have right now so be grateful. Present? I have family who always supports me and that's enough. I have my beloved one that won't leave me and that's enough. I have my annoying friends who always know how to make me laugh and that's enough. I have Toro too and that's enough. As long i have my precious one in my life then i'm all good. I hope i can be better me and more good stuffs will come to me. 



"Happy 21st Birtday"





Dedaa.
Wassalam.



Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan