Selasa, 2 Ogos 2011

Ramadhan mengingatkan seribu kenangan

salam,.

selamat berpuasa semua! uhuhu. akhirnya setelah menanti tiba juga ramadhan. yeah! alhamdulillah. semoga Ramadhan kali nie lebih bermakna daripada yang dulu dan semoga kita diberi hidayah daripada Allah S.W.T.

Hati saya selalu terusik apabila Ramadhan. yelah... kan mau puasa. teringat pula saya waktu kecil-kecil dulu. budak kecil memang susah sikit pasal puasa nie. hehe. kalau saya dulu, susah betul mau bangun sahur. terpaksa bapa saya bangunkan saya banyak kali. lepas tu kalau bangun bukannya ok jak tapi bad mood terus. haha. siapa yang tidak marah kalau tidurnya diganggu?. muka tu bukan main mekong murung berabis. kesian pula bapa saya. hehe. melayan kerenah budak taun tiga. saya dengan adik saya sama jak. awal pagi lagi sudah macam muka bulldog murung. ehe.  tapi saya hairan, kalau adik saya yang bad mood, saya tidak, stress pula saya tengok adik saya tu. entah... Sekarang ni alhamdulillah, semua sudah besar-besar. dapat bangun sendiri sudah. uhuhu~
ouke itu jak la. kongsi sikit cerita gulu-gulu [dulu-dulu]. haha. bha.. bubye. selamat berpuasa kepada semua umat islam. banyakkan amalan di bulan yang mulia ini.Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan