Khamis, 15 September 2011

Maaf zahir dan batin

salam.,

.Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin.

sorry sebab tengah bulan sembilan baru mau ucap selamat hari raya. kebelakangan ni sibuk. hoho. maklumlah.. bukan guru jakyang banyak kerja, tapi pelajar pun juga. ala, saya tau.. cikgu bagi banyak homework sebab x mau bagi chance pelajar beraya. haishh~ supaya adil la kononya.. sebelum tu, saya mau minta maaf kepada orang yang mengenali saya.. mana tau saya pernah buat salah samaada sengaja tau x sengaja. mengutuk ka, terumpat ka, marah dan lain-lain. kena ingat, manusia bukannya sempurna.. kita sering melakukan kesilapan walaupun kita tidak rasa itu salah tapi lain orang pula, sebaliknya... maaf zahir dan batin. lepas ni jangan dendam-dendam. x baik. ^______ ^ [ big sMile f0r you.. ]
.Duit Raya.
cerita pasal duit raya untuk budak besar x payah tnya la.. mmm.. saya yakin tiada seorang pun budak besar dapat duit raya yang banyak dibandingkan masa dia kecil-kecil dulu. ada yang dapat puluh2 ringgit, dan yang paling banyak ratus-ratus. wah! [besa lah, zaman muda ] . kalau dikenang-kenang kembali, duit raya yang paling banyak saya dapat ratus lebih. bonus untuk upsr sekali.. kehkehkeh. kalau taun ni paling la rekod minimum yang saya pernah dapat.. ala.. empat ringgit bha. [ Alhamdulillah ] huu~ saya sudah agak juga pun. saya target tidak dapat duit raya.. tapi dapat la pula.. reZeki jangan ditolak. huahuahua~ kpd adik2 yang masih cute biut lagi tue, jangan susah hati. mak cik pak cik yang baik hati mesti bagi punya.. tapi kena pandai ambil hati dorang la.. =] bubye.

wassalam.,

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan