Sabtu, 15 Oktober 2011

merdeka !


ehehe.. bulan ogos sudah lepas. tiba-tiba mau sambut merdeka pula apa kes? sebenarnya merdeka kali ni untuk saya dan kawan-kawan yang sudah lepas PMR. yey! im so happy. setelah berperang dari 4 hingga 11 hari pada bulan 10, akhirnya merdeka juga. sekarang tengah fikir pasal result pula. lepas result keluar, fikir pasal spm pula lepas tu result balik lepastu? entah... haishh. ulang-ulang jak semua ni. banyak mimpi yang menghantui saya! takut betul saya. harap-harap semua mimpi yang buruk tu x betul, amin..
kawan-kawan saya banyak yang jalan-jalan lepas exam, saya? di rumah ja. bosan tapi tidak telampau. sabab saya melukis lebih kepada mewarna. love painting. one of my hobby now. kawan lukis, saya warna. best dan memenatkan. painting,drawing and making doodles by my own hand. very fun. you should try and learn it someday. ehe. ouke. love you!
oh almost forgot. i love photography too! call me if you need me [joking]
wassalam.  

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan