Isnin, 31 Oktober 2011

Don't Follow Me

Salam . ,



Yeahh. Hari nie tidak pegi sekolah. Punya lah... Jangan ikut saya ouke. budak pemalas nie. Tapi tadi saya tidak pegi sekolah ada sebab. sebabnya, mama mau bawa saya pegi kampung. Endingnya, kami tidak jadi pegi sebab bapa saya sudah deluan pegi sana. mama malas mau driving. huu~
Berani ouh saya nie. sekolah ada bagi amaran. barang siapa yang selalu tidak hadir pegi sekolah akan dikenakan hukuman iaitu tukar sekolah lain tahun depan . . waduhh ! Tapi saya tidak terasa. haha. saya bukan selalu tidak hadir. . kali nie jak. hhe. Lagipun di sekolah saya mengantuk. Aktiviti pun . .eh, entah ~ ^^ . bosan bha. Hari tu di sekolah lepas habis pertandingan koir, saya dengan kawan-kawan saya tengok movie. katun . tajuk cerita dia RIO . kami tengok di laptop yang saya bawa.[laptop mama] . hari tu kali ketiga saya tengok. dulu dengan kakak and adik. syok tengok movie dengan kawan-kawan. ketawa ramai-ramai sebab cerita dia banyak yang lucu. hehe. miss those memories . .
Ouke. Bubye !

Wassalam . .

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan