Rabu, 2 November 2011

I'm Alone [Home]

salam.,



ohoyy.. saya keseorangan di rumah. balik dari sekolah tadi , mak cik saya yang ambil. lebih kurang jam 1.15 tengah hari. huu~ bapa saya pergi kampung pamilan. mama pula kerja.. sebab tue bapa saya minta tolong mak cik saya yang ambil saya. masalahnya.. bapa saya tidak bagi tau saya yang kena ambil oleh mak cik saya. haissh~ kesian mak cik saya. dua kali dia datang sebab masa kali pertama tue banyak kereta dan saya tidak nampak dia..
sampai jak dirumah, tabah jak la. piring banyak b'timbun di dapur. masa mau limpas bilik, lagilah saya sakit kepala sebab.. punya main banyak itu kain.. ishk3x. sekarang nie baru habis cuci piring dan sedang mencuci kain [ mesin ] . sambil-sambillah buat entry baru.. hhu. belum makan lagi saya nie.. laparr. nasi belum masak lagi [ sedang menunggu la nie. .] lauk belum fikir lagi.. hurmm ~


Saya penat ouh. mau tidur tapi nanti kena marah [ x buat kerja ] . mendung lagi nie... siapa la yang menyanyi tue., kasi hujan seja. hha. ;p. tapi rumah tidak lah sunyi sangat. dengar lagu westlife and backstreet boys. best lagu dorang. kalau ada masa dengar la.. menusuk jiwa ! hha. .
ouke. itu saja. bubye ! lain kali baca lagi ye.. thanks ^^


Wassalam. ,



Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan