Ahad, 25 Mac 2012

Budak form four first exam result =(

salam,

Aloha. hhu. mau cerita pasal first exam di tingkatan empat nie. wah! sangat memeranjatkan saya dan agak mengecewakan saya. kali pertama saya dapat tiga gagal dalam seumur hidup saya. selalunya saya gagal satu jak. matematik. kali ni saya gagal matematik, add math, biologi. matematik yang keluar baru-baru nie, memang bujang senang betul. tapi saya sendiri tidak dapat menyangkakan yang saya boleh gagal maths. saya rasa memang saya dapat jawab begitu juga dengan add maths. kakak saya berabis ajar saya add maths sebelum exam. memang semua saya ingat apa yang dia ajar. tapi, boleh-boleh juga nie kan saya gagal. saya sangat hampeh.  saya betul- betul berusaha jawab kertas soalan tapi bukan rezeki untuk lulus. tujuh orang jak yang lulus add maths di kelas kami. =,=' . sungguh menyedihkan.  adik yang form 3 and ke bawah, nikmatilah soalan yang senang-senang sebelum masuk menengah atas. soalan menengah bawah memang senang. itu jak yang saya dapat cakap. kalau mau terangkan lagi mari join saya masuk tingkatan empat. saya jamin jerawat tetiba secara sukarelanya keluar. . macam saya. hahha  =p . saya akan berusaha buat betul-betul untuk exam yang akan datang. insya-Allah. Chayoo ! >3<


Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan