Jumaat, 30 Mac 2012

Dilema

salam,

Alow.. hhu. apa itu dilema? [gambar di atas tiada kena mengena yerr] pada pemahaman saya, dilema ialah kita bingung pada sesuatu. mau tidak mau la katakan. . contohnya, kita mau beli satu baju baru.baju sana cantik tapi baju situ pun cantik juga. mana satu ya??? . nah, bingung sudah. rasa-rasa macam mau beli dua-dua seja. begitulah. hha. Tapi saya sekarang nie, dilema pasal mau ikut kamping pengakap di sekolah. saya mau ikut tapi macam tidak mau. kalau tidak ikut sayang juga sebab belum tentu tahun depan ada lagi. lagipun tiga hari jak pun, bukannya lama sangat. tambahan lagi saya dengan kawan yang lain [sartika dan elly ] nie kena kasi AJK bahagian dapur. hho. mesti syok sebab dapat pengalaman baru and dapat meluangkan masa dengan dorang . eheh. =p . saya mau pegi lah !

wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan