Jumaat, 5 Oktober 2012

Piano and Beach

salam,


Yey. hohoho. hujung minggu kami jalan pegi kota kinabalu. kami pegi kk sebab kakak ada pertandingan piano. kalau saya tidak silap di Hotel Meridean kali. saya lupa nama tu hotel. XD. cantik tu tempat bha. lepas habis buat persembahan, tengok orang buat persembahan lagi lah. hhu. dalam tiga puluh minit gitu, habis. sekejap seja bha. kakak saya kena kasi masuk di bahagian lower romantic piano.  so, di bilik tu budak-budak lebih banyak berbanding orang besar-besar. heh. hairan saya, lagu itu budak-budak pendek-pendek and not my test of song lahh. ada yang dua minit habis sudah. ada satu orang perempuan [ dewasa ] bawa satu lagu yang saya suka "The Swan". syok gila tu lagu. memang romantic bunyi dia tapi sayang. nda dapat nombor. atau boleh saya katakan orang dewasa di bilik LR memang satu pun tiada nombor. XD . tapi kalau bilik lain saya tidak pasti la pula. kakak saya and abang saya pernah main tu lagu di rumah so, saya memang pernah dengar tu lagu sebelum nie. kesimpulannya, budak-budak menang. tahniah . <3

Yup. there she is. with her medal on her hand. congrates sis.

lepas habis semua tu, kami jalan ikut driver pegi singgah kedai jap and tempat lain lain lagi. driver ada mau cari. then, persinggahan terakhir kami di pantai :) kalau sanggup silakan lah tengok gambar yang tidak berapa cantik kami ni. tiba-tiba datang gila mau bergambar. kuikui~






Syukur Alhamdulillah. It was a great moment. i enjoy it. tapi keesokan dia saya sakit la pula. so, tidak dapat  ambil paper fizik. hha.[ sorry teacher Dina, menyusahkan teacher jak. teacher, kalau saya tidak ambil boleh kah tu arr? tapi nanti tolong kasi full mark. buleh bha kan =p] adios.

sayonara.
Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan