Isnin, 15 Oktober 2012

Cuti buat apa ?

salam,



ouke, sekarang masih cuti PMR. lambat pula saya buat entry sebab saya pulang kampung. sebut pasal kampung, mestilah tiada internet =,= . boring sangat. tapi tidaklah boring yang sangat sangat sebab nasib baik ada juga kerja yang saya perlu buat sepanjang cuti nie. contohnya, kasi bersih halaman rumah yang terbiar berapa kurun lamanya tue. potong ini, potong itu, tarik sana tarik situ. nasib baik tidak kena sengat " penyangat anting-anting" huu. keesokannya sakit badan. [ besta ! ] bila sudah beres, warna and lukis balik lukisan kawan saya. permintaan dari kawan saya untuk mewarnakan lukisan dorang [ bukan curi ouke ] . thanks to them, makin banyak koleksi art saya. heh. tapi sangat memenatkan. sehari depan laptop. apa ndak sakit badan. kadang- kadang dua hari pun ada untuk siapkan satu lukisan sahaja. macam mau terkeluar saja tu mata bha. punyalah. biasa la, saya nie belum pro lagi melukis and mewarna-warna nie. ;p
by the way, saya rasa enjoy sepanjang cuti nie. walaupun berapa hari seja cuti, masa tidak berlalu begitu sahaja tanpa membuat apa-apa. sekurang-kurangnya ada juga yang saya dapat buat. Alhamdulillah. :) 
sudilah tengok art yang baru buat nie. akhirnya siap juga [ sebenarnya dua hari lepas lagi sudah siap ] . ^^


 
draw by G.anjel.                    draw by Eyja Farizul.


sayonara.
Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

2 ulasan: