Ahad, 4 November 2012

Hello Lovember.

salam.


Hello november, please be nice to me :)
wah, ndak sangka ouh. masuk bulan november sudah. cepatnya masa nie. right? . final exam pun sudah habis. jadi sekarang ni akhir tahun sudah. di sekolah hari tu kami ada buat jamuan. jamuan akhir tahun lah. kami ada main permainan. macam- macam lah. tapi saya tiada peluang mau menang. dorang semua hebat-hebat bha. uhuhu. sebelum kami jamuan tue, saya bosan sangat sangat =.= . kebetulan kawan saya minta saya temankan dorang jumpa cikgu. saya pun ikut saja. bosan kan. saya pun tidak tau apa yang dorang mau buat. saya pun satu, [ memang satu pon] main ikut jak dorang. sekalinya.. rupa-rupanya.. tiba-tiba saya pun terjoin dorang untuk bagi box pencil titipan restu form 5. hebatkan. hha. tapi tiada ruginya saya pegi sana. sebab dapat dengar ucapan akhir cikgu-cikgu untuk form 5. yang paling sedih masa sesi bersalaman tu. sampai ada yang nangis bha. cikgu kami ada suruh kawan saya ambil gambar. so, sempat la saya menyisip mengambil gambar. kebetulan ada bawa kamera juga masa tu. hhe. seronok sangat. I enjoyed it very much and touched. lastly, tidak sangka pula kami pun kena bagi box pencil yang lebih tu. thanks teacher.

sayonara.
wassalam.


Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan