Sabtu, 10 November 2012

My Childhood Game

salam,

" Hi. i'm Mr. Bomberman. Nice to meet you "

Dear Bomberman, i miss you a lot. hhe. sebenarnya, bomberman ni adalah sejenis game budak-budak. waktu saya kecil-kecil dulu, saya selalu main ni game dan ada beberapa game yang lain juga. game lama punya. but this one was the best ever. ngee. oleh kerana saya telampau rindu dengan ni game. saya cuba cari di internet. cari punya cari tiada pula yang original bomberman yang saya pernah main waktu kecil. saya tidak puas hati!. memang ada ni. dan akhirnya usaha saya tidak sia-sia. i found it. i found it! 
Alhamdulillah! berjaya download. lepas tu, apa lagi. terus main lah. punya saya happy. masa main tu. senyum-senyum satu orang nie. macam orang gila saja. whatever. nothing can stop you when you finally found what you really want most. hha. segala kenangan saya waktu kecil kembali lagi. saya rindu masa lalu. sangat rindu. if only i can go back to the past, i'll meet myself and say " Hi there, i'm you in future. please  don't waste your great moment. do the best, enjoy and please don't forget. coz you really gonna miss it :) " argh! rindunya. hhu. nanti saya buat entry cara download game lama kami [ family ] .

sayonara.
wassalan.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan