Ahad, 11 November 2012

Terperanjat sampai komputer pecah

salam.



Nampak gambar di atas kan.. wahahaha. alahai. saya yakin kamu pun mesti pernah merasai keadaan seperti diatas. uwah, orang tue betul-betul terperanjat sampai komputer pun di hantam saja. sayangnya tu kom. nasib baik jenis nipis punya. cuba bayangkan kalau kom yang besar tu. entah-entah tangan dia pun tembus sampai pegi belakang sekali. dan semestinya dapat kecederaan yang serius. kesiann. . memang betul lah kata orang, bila kita dalam keadaan yang terdesak, manusia akan mengeluarkan satu tenaga yang hebat. powerful power!!. contoh macam orang kena kejar anjing, dinding setinggi manapun kalau otak kita set mau lompat memang dapat lompat tue. atlet lompat tinggi pun kali kalah. hha. contoh paling dekat macam gambar diatas tu. cute lagi tu dia terkejut. kawai ! cute tapi tiba-tiba tukar pegi ganass. hhu.
saya pun pernah juga keadaan macam ni. hha. lucu pula ingat balik. tapi rasanya saya lagi okey. [ aduina...]. tapi saya bukan teperanjat dari permainan maze tu. saya tengok youtube dan tetarik dengan satu video yang bertajuk " bayi mengucapkan kata kiamat " . memang saya sangat tidak sangka tiba-tiba............... tengoklah sendiri. hha. saya terperanjat betul. tapi saya hairan saya tidak menjerit, tidak berkarate cuma saya toleh kiri jak. jantung saya masa tu memang laju betul berdegup. rasanya itu kali pertama saya rasa macam tu. boleh sakit jiwa. nasib baik tiada sakit jantung. itu jak. siapa yang mau tengok, good luck arh. video tu tidak menakutkan pun. :)


sayonara.
wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan