Ahad, 24 Februari 2013

Pertunangan Kakak Sepupu

Salam, 


Hai hai. Hari ni mau share sikit pasal pertunangan kakak sepupu saya. sebenarnya lama sudah. masa cuti tahun baru cina lagi, tapi sekarang baru ada masa untuk bersama dengan blogger. sorry la, lambat pula buat entry. hhe. saya dan kakak saya kena minta jadi orang yang memegang hantaran so, saya  berpeluang mengambil beberapa gambar dari jarak dekat. i like it. tidak juga banyak saya dapat ambil sebab... malu bha. ramai orang lagi tue. saya pula sibuk mengambil gambar itu dan ini. pelik pula. kesian handphone bapa jadi mangsa. lain kali beli lagi handphone canggih kioo. Ok, cerita pasal kakak sepupu saya. sama padan sama cantik, dua-dua secocok. cehh, tambah-tambah peribahasa pula. kakak saya pun cakap macam tu. padan. muka dorang ada iras-iras sebab tu memang jodoh kali, katanya. orang cakap, kalau muka ada iras berkemungkinan orang tu jodoh kita. tapi ada juga yang tidak. well, jodoh tu Allah saja yang tahu kan.. Apapun, congratulations !! Everyone were happy for you :)) tidak sabar mau tunggu bulan lima nanti. hhe.

Marry Someone Who Will Make 
You Fall In ♡ With Allah
Every Single Day



curi gambar dari facebook abang. hhe













sayonara.
Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan