Ahad, 12 Jun 2016

This is 2016

salam

quote, grunge, and sad image
sometimes i just need my time with my own self. Don't think it a wrong way.


Wahhhhh berpuluh tahun telah meninggalkan blog ni HAHAH. Well, i'm back! For now lah. Cehh ayat macam ramai sangat pembaca blog ni. walhel diri sendiri ja. kuangkuang. *abaikan. hehe. So, happy new year ! Walaupun sekarang di tengah tahun dah. hah hah. Sokey. Saya ucap ni untuk blog ni yang telah bergiat aktif ke kurang aktif sampai ke tahun ni. Just wanna tell you guys that this blog and it's owner is S T I L L  A L I V E. It's just that my life had changed so dramatically. *ugh. Don't know where to start sampai tidak tertulis apa-apa di blog ni. Well kinda busy of doing life stuff.

Sorry and hello again.



Dedaa.
Wassalam.


Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan