Ahad, 15 Julai 2018

Pemetik Gitar As A Gift



Gambar ni hari terakhir junior dengan kami. Junior balik dulu baru kami sebab kami kena ikut Program Transformasi Minda untuk final sem. So sebelum dorang balik sorang junior ni mau jumpa. There she is. The specky one. Sheryl Micheal. She's one of my guitarist. She plays and also sing.  She got beautiful voice dan dia suka sangat main gitar. Bole dikatakan event persembahan dekat kolej ni saya bawa dorang join buat persembahan and join together as a team. Thanks to my friend too, Aileen sebab kenalkan kami. We made a great team. Senang mau masuk sebab dia friendly orangnya and playful haha. Dia bagi kami pemetik gitar yang dia selalu guna bila buat performance. Sangat terharu. Saya pun salah satu pengguna dan penyimpan pemetik gitar juga. Kalau tidak guna pun simpan ja lah HAAHAH. Really love it. I hope her dreams will came true someday. To be a professional guitarist.  And thank you for the gift! Please don't stop entertain people. Music unites people.





That's us. My last performance with my junior. Apa sudah nama grup kami ni lupa. HAHA. Ok lupa. Saya cuba ingat tapi lupa. What a bad memory i had. Kenapalah semua yang berdiri sebelah saya ni tinggi-tinggi. Dorang tinggi sangat atau saya yang pendek sangat ni. Terima lah hakikat. Saya paling kecik dalam team ni. Team lain pun sama juga. Semua lahh !! *hentak meja. Tapi i ok jerrr. 




Bubye.
Wasalam.


Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan