Ahad, 27 Januari 2019

Buddies


Well hello bunnies. I'm enjoying my life in here with my new friends to be lived with for years. Selagi saya atau mereka belum kahwin, maka mereka lah yang akan menceriakan kehidupan saya di sini. Kami bertiga masing-masing berasal dari tempat yang jauh-jauh. Satu tu Papar. Satu lagi Kota Belud (KB) dan saya Keningau-Tenom both. Walaupun nampak tamak disitu tapi itulah realitinya. Saya tinggal di antara Tenom dan Keningau. Lebih Tenom but i'm both. Warevaaa.

It's already a few months living with them and Alhamdulillah. We manage to understand each others. Boleh dikatakan sekepala tapi hati siapa yang tahu. Saya harap kami akan boleh terus get a long in a crazy ways. Both of them are fun dan ada pendapat yang tersendiri. Tapi selalunya pendapat mereka berdua selalunya sama dan saya ni jak lari dari landasan. BHAHHA. 

Rasa sangat bersyukur di takdirkan bertiga merantau tempat baru. Dan paling bersyukur bila kita dapat tinggal serumah dengan orang-orang yang baik, pelik in their own ways, funny, helpful, positive vibes, personaliti yang boleh dicontohi. I mean, people might not be perfect but there's always something good in them so we should find it. When you saw it, you'll see the good.

Baik tidak semestinya baik. Jahat tidak semestinya jahat. Nakal tidak semestinya nakal. Never judge the book by it's cover. Baik manapun, jahat manapun, nakal manapun seseorang tu, nilai dalam diri tu yang penting. I've met a lot of people selama merantau. I saw it. And it's real! So sekian untuk bebelan hari ini. 




Bubye.
Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan