Sabtu, 24 Ogos 2019

Potion Or Poison? Quit Or Rest?

Assalamualaikum.



Selamat kembali lagi ke muka surat baru. *cakap dengan diri sendiri 
Sebelum itu saya sangat kesal dengan sikap kurang rajin diri ini yang tidak mampu untuk membuat penulisan yang konsisten dan berterusan. I love this blog so so much dan suka saya untuk memberitahu kepada pembaca bahawa saya tersangatlah suka menulis dan berkongsi sesuatu tentang hidup saya. *walaupun korang tidak berminat. 

Ada banyak kemungkinan yang boleh dikaitkan dengan kemerosotan dalam penulisan. Apahal ayat skema sangat? Layan kan saja ya. Bukan selalu mood macam ni. Maklumlah sekarang sudah kerja. Komitmen bertambah dari kebiasaan. Banyak inginkan waktu sendiri. R E H A T. Rehat dari segalanya tapi tidak bermaksud Q U I T.

Keinginan untuk menulis memang ada tapi untuk menyeru jiwa raga berhadapan dengan lappy, hmm aduiii payah nya. It's okay. Sekurang-kurangnya kita ada keinginan. It won't just happen. Benda ambil masa untuk sesuatu. Buat lah benda lain dulu sampai tiba masanya. QWERTYUIOP!! Gittew.

Mengenai gambar tu, gambar lama. Masa zaman kolej 2018. Eh tahun lepas. Tidak lah lama sangat. Masa ni sem akhir dan ada event sikit. Good days to be remembered. Itu saja. Maaf lah kalau merepek banyak. I try my best setiap kali membuat entry baru dan masih struggle membuat yang terbaik. Apapun terima kasih kerana sudi berkongsi masa anda bersama penulisan yang tidak seberapa ni. Sudi lah beri sedikit komen atau idea untuk saya berkongsi topik baru.




Bubye.
Wassalam.






Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan