Sabtu, 1 Februari 2014

Lapan Belas Tahun

Assalamualaikum.


happy birthday to me
Happy Birthday to me :)

1 Februari 1996 merupakan tarikh kelahiran saya. Kali ni buat yang ke 18 kali saya bertemu lagi dengan 1 Februari. Alhamdulillah. Genap la umur saya menjadi 18 tahun. Huhu. Cepat betul saya dapat umur. Haha. So what's happen today? Hmm. Nothing I guess. It was just like an usual day. Saya masih dengan rutin harian saya. Dapat wish dari kawan-kawan dan family. Family ada belikan KFC. Haha. Thank you thank you. Makanan memang segalanya. Yum yum. Dorang mau belikan kek tapi oleh kerana saya ni bukan peminat kek ''kecuali'' kek coklat. So, dorang beli saja ayam banyak banyak. Haha. Makan banyak pun tidak apa sebab, saya tidak akan gemuk. Percayalahh. Cuma, kebarangkalian dapat darah tinggi tu yang merisaukan saya. Oh ya, hampir terlupa. Kawan saya pun birthday hari ni juga. Happy Birthday Fatin Syazwani. May Allah Bless You and Me :)



Bubye.
Wassalam.




Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan