Selasa, 18 Februari 2014

Yes! Saya Lulus.

Assalamualaikum.


Syukur alhamdulillah. Saya lulus! Ujian komputer untuk memandu. Haha. Yeay. Markah lulus adalah 42/50. Alhamdulillah. Haha. Soalan dia boleh tahan juga susahnya. Yang susah tu bahagian C. Ada seorang lelaki tu gagal. Terpaksa datang balik lagi nanti. Sebenarnya kalau hari tu pun boleh juga tapi kena bayar lima puluh ringgit lagi. Lepas tu mau study balik lagi semua.. kau sanggup? Tu la sebab saya takut gagal. Tidak sanggup mau ulang balik semua tu. Siap buat semakan balik lagi. Hhu. And thanks to my big brother sebab tolong download soalan soalan JPJ dari Encik Google. Soalan soalan tu memang POWER LA !! Thumbs up banyak-banyak. Ia merupakan penyumbang markah saya. Boleh la 90% hampir sama. Dari aspek bentuk soalan, cara menjawab dan ada lagi lah. Sekurang-kurangnya tidak la heart attack bila di sana nanti. Haha. Saya akan kongsi file tu di entry yang baru nanti. So, keep in touch.
Thank you Allah.





Bubye.
Wassalam.





Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan