Rabu, 26 Februari 2014

Sambutan Raya Sekolah 2013

Assalamualaikum.




Gambar atas tu berkaitan dengan sambutan raya di sekolah tahun lepas. Saya lambat buat entry ni. Truly sorry for myself sebab lambat ! Lazy me ! haha. Sambutan ni sepenuhnya bertempat di sekolah saya, SMK Keningau. Buat pengetahuan anda, sekolah ni merupakan sekolah keempat saya menimba ilmu dan sekolah terakhir saya menamatkan zaman persekolahn saya. Saya belum pernah mention pula pasal sekolah ni dalam mana mana entry. Sorry. Tidak perasan pula. Mungkin sebab sudah terbiasa sangat pindah sekolah kot. haha. Kalau macam tu, saya cerita dulu la pasal sekolah ni. 

Saya sekolah di sini waktu tingkatan tiga. Orang orang pertama yang saya kenal adalah pelajar 3 Sufwah. Kelas ni ambil subjek Bahasa Arab dan KKQ ( Kelas Kemahiran Quran ) . Jumpa lagi bha subjek arab. Dari form 1 sampai form 3 saya ambil sebjek ni. Setiap sekolah yang saya pindah memang ada. Tidak sangka betul. haha. Tapi, Alhamdulillah.. orang cakap, ilmu jangan ditolak. Lepas tu form 4 ambil aliran science. 4 cemerlang nama kelas tu dan sampailah form 5. Ambil SPM dan habis sekolah di sana. Tamat. Noktah.


Okay, back to the track. Where was I ? Hmm.. Sehari sebelum sambutan ni. Saya bercadang tidak mau pergi. Tapi kawan-kawan rapat memaksa saya untuk datang. Banyak la kunun alasan durang.. Ada yang mau bergambar sama-sama la..untuk kenangan katanya. Ada yang cakap "Satu kali saja bha ni. Last sudah kita. Tahun depan mana kau jumpa lagi. Pergi la Cil.. rugi kau" Kata Lisa, bestfriend saya. Dia memang selalu cakap macam ni. Sebab dia memang tau sangat perangai saya. Lebih-lebih lagi sambutan tu hari sabtu. Masa cuti saya bha tu ! Lepas tu, isnin mau trial SPM pula. Macam mana ni? A K U  D I L E M A. Malas lagi mau pilih-pilih baju *macam banyak sangat saja tu baju konon :P Akhirnya, saya pergi juga la. haha. Terpaksa kot. Buat-buat rajin saja. Tapi, saya tidak menyesal. Sebab memang best ! Apa yang seronok? SEMUA ! haha. Jumpa kawan, makan, gambar sama-sama, cabutan bertuah *tapi saya tidak bertuah. kesian. kawan seorang tu dapat. Tahniah. sterusnya dengar guru-guru dan kawan-kawan menyanyi. Memang berbakat. Bagus esok masuk saja AF ramai-ramai. Saya pun mau join juga. haha. So, itu saja la. Terima kasih sudi baca :)


If i don't talk to you, it doesn't mean i hate you. Really, i love you guys :'D




Bubye.
Wassalam.

Kalau sudi komen, sila tekan tajuk post. Thanks♥

0 ulasan:

Catat Ulasan